berberis.png

Berberis SR

  

Berberis SR to element systemu CRM / ERP Berberis - aplikacja dla mobilnych serwisantów, którzy otrzymują zlecenia z centrali firmy i wykonują swoje prace w terenie. Program wymienia dane z głównym serwerem systemu, pozwalając tym samym na bieżąco przekazywać serwisantom zadania do wykonania i otrzymywać od nich rozliczenia czasu pracy oraz zużytych materiałów i części zamiennych.

Berberis SR działa na smartfonach i tabletach z systemem Android.


Funkcjonalności


 
 

Zgłoszenia serwisowe

  • Lista zgłoszeń przydzielonych przez dyspozytora

  • Tworzenie nowych zgłoszeń przez serwisanta

  • Funkcja rozpoczęcia i zakończenia dnia pracy

  • Rejestrowanie stanu licznika samochodu

Rejestrowanie działań

  • rozpoczęcia dojazdu

  • rozpoczęcia pracy

  • zakończenia pracy

  • zakończenia dojazdu

  • przerw i wznowień

Rozliczenia

  • Rejestrowanie zużytych części zamiennych i innych wykorzystanych materiałów

  • Rejestrowanie wykonanych czynności wraz z czasem ich realizacji

 
 
 
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site