CRM / ERP Berberis

berberis.png

Od 15 lat na rynku
i wciąż nowoczesny


→ Obejrzyj film

→ Zobacz aplikacje mobilne


1. Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów


Nowy_kontrahent.png

  • Informacje o osobach, firmach, działach, pracownikach

  • Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw

  • Dołączania zdjęć do informacji o osobach

  • Lokalizacja podmiotów gospodarczych na mapie cyfrowej

  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.

  • Rejestrowanie powiązań między kontrahentami

  • Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów

  • Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)


2. Organizacja pracy

 

kalendarz.png


biurko.png

  • Wygodny, interaktywny panel startowy

  • Niezależne okna albo zakładki - do wyboru

  • Konfigurowalne skróty w formie okienka lub tzw. dockletu, znanego z rozwiązań firmy Apple

  • Lista spraw do załatwienia na dany dzień

  • Bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia

  • Kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika

  • Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób

  • Synchronizacja przypomnień dla wielu osób

  • Kalendarze długoterminowe

  • Obsługa przypomnień cyklicznych

  • Proste wysyłanie przypomnień do wielu osób

  • Komunikator wewnętrzny (z możliwością dodawania załączników, żądania potwierdzeń, tworzenia przypomnień, organizowania konferencji itp.)

  • Możliwość podglądu na drzewie projektów wydruku faktur, ofert, dokumentów magazynowych

  • Biurko znakomicie ułatwiające pracę z dokumentami

  • Edytor opisów (np. notatek, tekstów ofert, cech towarów), umożliwiający między innymi zaawansowane formatowanie oraz sprawdzanie pisowni w różnych językach

  • Tablica ogłoszeń

 

3. Archiwizacja i obieg dokumentów oraz innych działań

 

proces.png

 

  • Przekazywanie dokumentów oraz zadań pomiędzy użytkownikami

  • Definiowanie procedur dla różnych typów działań

  • Wizualizacja przebiegu procesów i procedur na dynamicznie tworzonych diagramach ("workflow")

  • Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych

  • Współpraca ze skanerem

  • Rozpoznawanie pisma ręcznego (tylko pod Win 7 i 8)

  • Rozpoznawanie mowy (+ 99 PLN od użytkownika)

  • Wsparcie dla obsługi dyktafonów rozpoznających mowę w urządzeniach mobilnych

  • Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję


4. Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)


Perspektywa.JPG


  • Przechowywanie informacji o zdarzeniach

  • Przydzielanie zdarzeniom dowolnych atrybutów

  • Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)

  • Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)

  • Rejestrowanie czasu pracy i kosztów dodatkowych

  • Przypominanie o zadaniach (na dzień i godzinę)

  • Kodowanie przypomnień przy pomocy kolorów

  • Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza

  • Dołączanie zaprojektowanych uprzednio, dowolnych formularzy i możliwość ich wydruku

 

5. Grupowanie zdarzeń w sprawy

 

Nowa sprawa.png

 

  • Przechowywanie informacji o sprawach

  • Automatyczne numerowanie spraw

  • Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów i monitorowanie ich zmian

  • Planowanie czasu trwania spraw (jako etapów projektu) i monitorowanie ich realizacji

  • Planowanie budżetów i monitorowanie ich realizacji

  • Przydzielanie zasobów osobowych i sprzętowych, planowanie i monitorowanie ich wykorzystania

  • Wielopoziomowe grupowanie spraw

  • Zlecanie spraw pracownikom

  • Śledzenie zmian osób prowadzących sprawy

  • Alerty o bliskich terminach zakończenia spraw

  • Umowy stałe (ryczałt)

 

6. Grupowanie spraw w projekty

 Diagram Ganta.png

 

  • Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych kontrahentów

  • Określanie budżetów projektów

  • Monitoring stanu realizacji projektów

  • Hierarchiczna wizualizacja projektów

  • Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Gantta)

  • Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta

  • Automatyczne numerowanie projektów

  • Przydzielanie magazynów do projektów

  • Projekty „Nieprzydzielone”, gromadzące klientów i firmy, nieprzydzielone do żadnego innego projektu


7. Działania marketingowe


lejki sprzedaży.png


  • Tworzenie cenników

  • Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania

  • Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych

  • Określanie rabatów dla poszczególnych klientów

  • Zarządzanie planami sprzedaży handlowców

  • Wizualizacja działań handlowych w formie tzw. „lejków sprzedaży”, umożliwiających analizowanie osiąganych wyników w różnych przekrojach

  • Dostępna z różnych miejsc tzw. "Perspektywa", dająca syntetyczny obraz działań handlowych oraz umożliwiająca ich operacyjne opomiarowanie

  • Przyznawanie klientom punktów za określone działania i automatyczne wygaszanie tych punktów


8. Korespondencja seryjna

 Korespondencja seryjna.png

 

  • Tworzenie grup wysyłkowych (ze względu na różne atrybuty firm i osób)

  • Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej

  • Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych

  • Indywidualizacja korespondencji seryjnej

  • Aktywne papeterie e-mail

  • Serializacja wysyłki poczty elektronicznej

  • Rejestrowanie uczestnictwa w wysyłce

  • Możliwość wykorzystania usługi weBBell

 

9. Wbudowany klient poczty elektronicznej


Klient poczty elektronicznej.png


  • Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi

  • Automatyczna identyfikacja nadawców

  • Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia

  • Możliwość określania następnego kroku zdarzenia podczas wysyłki maila

  • Wygodna książka adresowa

  • Podpowiadanie adresów e-mail

  • Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)

  • Żądanie potwierdzenia otrzymania wiadomości

  • Autoresponder

 

10. Baza wiedzy


Centrum wyszukiwania.png


  • Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie

  • Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie

  • Generowanie słów kluczowych

  • Zaawansowane narzędzia do wyszukiwania informacji

  • Sortowanie notatek według dat utworzenia, bądź rankingów szukanych wyrażeń

 

11. Współpraca z systemami telefonicznymi


połączenie przychodzące.png


  • Integracja z centralami Slican, a także programami Skype oraz X-Lite

  • Możliwość integracji z centralami oraz oprogramowaniem wykorzystującym standard TAPI (np. Asterisk)

  • Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych

  • Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej

  • Możliwość przekierowania rozmowy do innego użytkownika

  • Historia połączeń z rozbiciem na wychodzące, przychodzące, zrealizowane, nieprzyjęte i nieodebrane

 

12. Gospodarka magazynowa


nowy towar.png

Lista produktów.png


  • Informacje o usługach, towarach i ich producentach

  • Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców

  • Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)

  • Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów

  • Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych

  • Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców

  • Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych

  • Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach

  • Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)

  • Raporty magazynowe

  • List przewozowy

  • Opcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej

  • Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu

  • Możliwość kopiowania indeksów magazynowych

 

13. Sprzedaż i fakturowanie


faktura.png


  • Tworzenie i śledzenie realizacji zamówień

  • Wystawianie paragonów, faktur VAT, eksportowych, wewnętrznych, zaliczkowych i pro forma

  • Wystawianie dokumentów korygujących

  • Potwierdzenia zamówień

  • Rozbijanie zamówień

  • Obsługa faktur zaliczkowych

  • Automatyczne generowanie faktur wewnętrznych

  • Numer zamówienia klienta oraz adres dostawy na zamówieniu  

  • Deklaracja Intrastat

  • Obsługa kredytu kupieckiego

  • Monitorowanie należności i wiarygodności klientów

  • Obsługa wielu walut, kursów i rachunków bankowych

  • Współpraca z drukarkami fiskalnymi (Elzab, Optimus, Novitus, Posnet, Torell)

 

14. Serwis


nowy proces serwisowy.png


  • Przechowywanie informacji o urządzeniach i usługach serwisowych

  • Rejestrowanie zleceń klientów

  • Planowanie działań serwisantów w oparciu o wygodny kalendarz

  • Generowanie zleceń dla techników

  • Monitorowanie przebiegu prac

  • Automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych

  • Rozliczanie kosztów serwisu

  • Generowanie dokumentów finansowych

 

15. Zobowiązania i należności


Kreator zobowiązania.png


  • Rejestrowanie i przechowywanie informacji o zobowiązaniach i należnościach

  • Alokowanie wydatków do centrów kosztowych

  • Rejestrowanie płatności

  • Powiązanie z dokumentami PZ

  • Drukowanie dokumentów KP i KW

  • Raport kasowy

  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach i zaległościach

  • Proste przejście z listy należności do listy zdarzeń

 

16. Produkcja


zlecenie produkcyjne.png

ramus factor.png

  • Tworzenie kart technologicznych

  • Planowanie produkcji i zamawianie komponentów

  • Rezerwacja zasobów osobowych i sprzętowych dla potrzeb produkcji

  • Wystawianie zleceń produkcyjnych

  • Możliwość równoczesnej realizacji jednego zadania przez wielu pracowników

  • Możliwość kontynuacji zadania przez kilka zmian i przez różnych pracowników

  • Możliwość wymuszenia kontroli jakości po operacji

  • Kompletacja "w locie"

  • Rejestracja czasu trwania operacji

  • Rejestracja czasu pracy operatora oraz maszyny

  • Zlecanie operacji na zewnątrz

  • Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych

  • Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych

  • Raportowanie kosztów poprawek

  • Ramus Factor - program służący do rejestracji rzeczywistych operacji oraz czasu ich trwania, pracujący w hali produkcyjnej i wykorzystujący czytniki kodów kreskowych (kody znajdują się na zleceniach produkcyjnych i identyfikatorach pracowników)

 

17. Rozliczenia

 koszty pracownicze.png

  • Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych

  • Wewnętrzne i zewnętrzne stawki pracowników

  • Uzależnienie stawek zewnętrznych od obsługiwanych klientów i prowadzonych spraw

  • Pełna obsługa historii stawek

  • Wielostopniowy system weryfikacji rozliczeń

  • Różne rodzaje raportów dla klientów i przedsiębiorstwa

  • Bieżące monitorowanie zaległości płatniczych kontrahentów

  • Generacja dokumentów kosztowych ze zdarzeń

 

18. Analizy i raporty

 szablon.png

 

  • Predefiniowane grupy i kategorie raportów

  • Możliwość tworzenia własnych raportów w obrębie wybranych grup

  • Wygodny wybór kolumn, filtrów, kolejności i porządku sortowania

  • Eksport wyników do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV

  • Możliwość tworzenia gotowych szablonów raportów w MS Excel

  • Opcja automatycznego generowania raportów o wybranej godzinie i wysyłki na wskazany adres e-mail

 

19. Konfigurowalność


Definiowanie procedur.png


Uprawnienia dynamiczne ACL.png


  • Uzupełnianie bazy systemu o nowe kolumny, zawierające dane specyficzne dla klienta

  • Określanie uprawnień grup użytkowników do obiektów systemowych

  • Uprawnienia dynamiczne (ustalanie praw dostępu zarówno do typów, jak i instancji dokumentów)

  • Kontrola siły hasła

  • Możliwość dostosowania nazewnictwa elementów systemu do potrzeb użytkownika

  • Możliwość modyfikowania poleceń menu, wyglądu list i składników kreatorów

  • Słowniki podstawowe: państw, miast, ulic, itp.

  • Obsługa złożonych słowników atrybutów (ze słownikami podrzędnymi)

  • Możliwość  tworzenia wieloetapowych procedur, realizujących specyficzne funkcje w systemie

  • Możliwość obsługi wielu podmiotów prawnych w obrębie jednej organizacji gospodarczej

  • Elastyczne tworzenie ciągów numeracyjnych

  • Wbudowane szablony dokumentów

  • Możliwość projektowania własnych szablonów ofert, faktur itp., a także dowolnych formularzy dokumentów drukowanych (np. notatek)

  • Akcje automatyczne - wywoływane w określonych odstępach czasu lub po zajściu określonych zdarzeń

  • Opcja dołączania skryptów PHP, przetwarzających dane w ustalony przez użytkownika sposób

  • Narzędzia do migracji danych

  • Automatyczny monitoring spójności danych

  • Możliwość śledzenia zmian danych

  • Możliwość tworzenia tzw. widoków własnych w różnego rodzaju formatkach prezentujących dane

  • Wielojęzyczność, dostępne wersje polska i angielska

  • Możliwość tworzenia własnych wersji językowych i zmieniania nazewnictwa w języku polskim

  • Tzw. „puste funkcje”, wywoływane automatycznie w różnych sytuacjach – ogólnie nie wykonują żadnych operacji, jednak u każdego klienta mogą zostać wypełnione treścią adekwatną do jego potrzeb; puste funkcje posiadają status danych, więc nie zmieniają się podczas aktualizacji oprogramowania

  • Możliwość wywoływania bezpośrednio z systemu aplikacji zewnętrznych (np. Open Office, MS Excel) i dynamicznego wymieniania z nimi danych.

 

20. Współpraca z systemami zewnętrznymi


Synchronizacja.png


  • Eksport danych do programów FK produkcji: Comarch, Sage Symfonia, T-Soft, Bielbit, MSM oraz innych firm, pod warunkiem udostępnienia formatu importu danych

  • Współpraca z zewnętrznymi programami pocztowymi (np. MS Outlook)

  • Dostęp do danych adresowych poprzez serwer LDAP

  • Synchronizacja z urządzeniami przenośnymi i telefonami komórkowymi poprzez protokół SyncML

  • Wsparcie dla protokołu WebDav

  • Eksport informacji do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV

  • Współpraca z serwerami OCR (np. ABBYY Recognition Server)

  • Integracja z Active Directory

 

21. Monitoring odwiedzin portalu internetowego


wizyta.png


  • Identyfikacja podmiotów odwiedzających portal firmowy

  • Automatyczne tworzenie zdarzeń zawierających informacje o odwiedzinach(dane odwiedzających, adresy odwiedzonych stron, czas trwania wizyt)

  • Automatyczne generowanie zadań do wykonania (uzależnionych od parametrów wizyty)

  • Automatyczne przyznawanie punktów za odwiedziny według ustalonych kryteriów

  • Automatyczne odbieranie punktów za bezczynność według ustalonych kryteriów