CRM Berberis Minima
Pełna wersja
do komercyjnego użytku za darmo!
Dobrze wiemy, jak to jest, kiedy rozpoczyna się działalność – najpierw tylko koszty i koszty, a przychody gdzieś daleko na horyzoncie. Z jednej strony trzeba oszczędzać, a z drugiej – chciałoby się rozwinąć skrzydła, inwestować, wypłynąć na szerokie wody…
Dobrze wiemy i mamy dla Ciebie coś na początek: mocno okrojoną wersję naszego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, przeznaczoną do pracy na jednym stanowisku komputerowym. Idealnie sprawdza się w zarządzaniu kontaktami handlowymi, planowaniu działań, wysyłaniu korespondencji seryjnej itp. Co prawda, przy pomocy Minimy nie wystawisz faktury, ani nie przyjmiesz towaru do magazynu, ale za to możesz mieć ją całkowicie za darmo!
Pomyśl, nie płacąc nic od razu uporządkujesz pracę swojej małej firmy! Zamiast wymyślać jakieś prowizorki zaczniesz korzystać z profesjonalnego systemu informatycznego – póki co w wersji mini. Ale przecież Twoje przedsiębiorstwo będzie się rozwijać, będziesz zwiększać sprzedaż, zatrudniać pracowników i wtedy zechcesz przesiąść się na coś większego. Otóż, nie będzie z tym żadnego problemu! Zakupisz niezbędne moduły i to wszystko. Dane, które zgromadziłeś w bezpłatnej Minimie przetrwają, a jeśli chodzi o samo posługiwanie się programem – nic Cię nie zaskoczy, nie będziesz musiał zmieniać swoich przyzwyczajeń. Chyba najlepiej wiesz, jakie to ważne…
Spójrz na opis systemu. Minima realizuje wszystkie funkcje wymienione w punktach 1-10, oczywiście za wyjątkiem tych związanych z pracą grupową. Nie wspomaga też rozpoznawania pisma ręcznego, no i dość mocno ograniczyliśmy jej konfigurowalność, choć to akurat na początku powinno raczej ułatwić Ci życie. A potem… Nasz Berberis przez cały czas będzie rosnąć i rozkrzewiać się wraz z Twoją firmą i, być może, kiedyś osiągnie całkiem spore rozmiary. W każdym razie, tego właśnie Ci życzymy!