Jak złapać klienta?

weBBell_logo.png




Nie ten kupuje,

kogo intensywnie namawiasz,

lecz ten, 

kto odczuwa potrzebę zakupu.


Skontaktuj się więc z nim

właśnie wtedy, kiedy ją odczuwa!


Dawniej nad sklepowymi drzwiami wieszano mały dzwoneczek, po angielsku nazywany shop bell, który dzwonił, gdy wchodził klient. Czasami dzwoneczek taki stał na kontuarze i można było przywołać nim sprzedawcę, jeśli akurat przebywał na zapleczu. My proponujemy Ci zainstalowanie takiego dzwoneczka na Twoim portalu internetowym!

 

Teraz weBBell sprawi, że dowiesz się, kto był na Twoich stronach. I nie chodzi tu tylko o statystyki, ani o numery IP, z których trudno cokolwiek sensownego wywnioskować – my damy Ci więcej: zidentyfikujemy dla Ciebie pewien odsetek odwiedzających – niestety, nie wszystkich, ale za to na tyle dokładnie, że będziesz mógł do nich zatelefonować. A wtedy prawdopodobnie usłyszysz w słuchawce: O dobrze się składa, bo właśnie rozglądam się za tym, co oferujecie...

 

webbell_kto.png


A jak to działa? Są dwie metody:

 

1. Metoda znana od kilku lat, ale wciąż jeszcze mało upowszechniona

Wyobraźmy sobie, że wysłałeś korespondencję e-mail do pewnej grupy odbiorców. Jeżeli w odpowiedzi na nią któryś z nich odwiedzi Twoje strony, poinformujemy Cię o tym fakcie. To standard. My powiadomimy Cię jednak również wtedy, gdy któryś z nich zapomni o Tobie, a potem, po wielu miesiącach wejdzie na Twoje strony np. szukając w Google produktów, które między innymi Ty oferujesz.

 

2. Metoda całkiem nowa, naszego autorstwa

Nie musisz wysyłać żadnej korespondencji, ważne jest jednak, abyś swoją ofertę kierował do przedsiębiorstw, instytucji publicznych, organizacji itp. Wtedy będziemy mogli zidentyfikować niektórych odwiedzających. Niestety, nasza sieć nie jest gęsta, płotki przepływają przez nią niezauważone, natomiast łapią się grubsze ryby (choć wcale niekoniecznie rekiny biznesu).

Przeprowadzając różne automatyczne analizy informacji, które skądinąd są ogólnodostępne w Internecie, powiemy Ci, jakie podmioty mogą kryć się za adresami IP przypisanymi do rozmaitych dostawców Internetu. Nie ma żadnej gwarancji, że zrobimy to bezbłędnie, jednak:

 

- co ryzykujesz?
to, że Twój handlowiec zadzwoni czasem do firmy, która nie jest zainteresowana Twymi produktami;

 

- co zyskujesz?
skuteczność działań dziesiątki razy wyższą niż w przypadku zwykłego telemarketingu.
 
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site