CRM / ERP Berberis
1. Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów
Informacje o osobach, firmach, działach, pracownikach
Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
Dołączania zdjęć do informacji o osobach
Lokalizacja podmiotów gospodarczych na mapie cyfrowej
Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.
Rejestrowanie powiązań między kontrahentami
Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)
2. Organizacja pracy
Wygodny, interaktywny panel startowy
Niezależne okna albo zakładki - do wyboru
Konfigurowalne skróty w formie okienka lub tzw. dockletu, znanego z rozwiązań firmy Apple
Lista spraw do załatwienia na dany dzień
Bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
Kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika
Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób
Synchronizacja przypomnień dla wielu osób
Kalendarze długoterminowe
Obsługa przypomnień cyklicznych
Proste wysyłanie przypomnień do wielu osób
Komunikator wewnętrzny (z możliwością dodawania załączników, żądania potwierdzeń, tworzenia przypomnień, organizowania konferencji itp.)
Możliwość podglądu na drzewie projektów wydruku faktur, ofert, dokumentów magazynowych
Biurko znakomicie ułatwiające pracę z dokumentami
Edytor opisów (np. notatek, tekstów ofert, cech towarów), umożliwiający między innymi zaawansowane formatowanie oraz sprawdzanie pisowni w różnych językach
Tablica ogłoszeń
3. Archiwizacja i obieg dokumentów oraz innych działań
Przekazywanie dokumentów oraz zadań pomiędzy użytkownikami
Definiowanie procedur dla różnych typów działań
Wizualizacja przebiegu procesów i procedur na dynamicznie tworzonych diagramach ("workflow")
Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
Współpraca ze skanerem
Rozpoznawanie pisma ręcznego (tylko pod Win 7 i 8)
Rozpoznawanie mowy (+ 99 PLN od użytkownika)
Wsparcie dla obsługi dyktafonów rozpoznających mowę w urządzeniach mobilnych
Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję
4. Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)
Przechowywanie informacji o zdarzeniach
Przydzielanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
Rejestrowanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
Przypominanie o zadaniach (na dzień i godzinę)
Kodowanie przypomnień przy pomocy kolorów
Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
Dołączanie zaprojektowanych uprzednio, dowolnych formularzy i możliwość ich wydruku
5. Grupowanie zdarzeń w sprawy
Przechowywanie informacji o sprawach
Automatyczne numerowanie spraw
Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów i monitorowanie ich zmian
Planowanie czasu trwania spraw (jako etapów projektu) i monitorowanie ich realizacji
Planowanie budżetów i monitorowanie ich realizacji
Przydzielanie zasobów osobowych i sprzętowych, planowanie i monitorowanie ich wykorzystania
Wielopoziomowe grupowanie spraw
Zlecanie spraw pracownikom
Śledzenie zmian osób prowadzących sprawy
Alerty o bliskich terminach zakończenia spraw
Umowy stałe (ryczałt)
6. Grupowanie spraw w projekty
Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych kontrahentów
Określanie budżetów projektów
Monitoring stanu realizacji projektów
Hierarchiczna wizualizacja projektów
Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Gantta)
Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta
Automatyczne numerowanie projektów
Przydzielanie magazynów do projektów
Projekty „Nieprzydzielone”, gromadzące klientów i firmy, nieprzydzielone do żadnego innego projektu
7. Działania marketingowe
Tworzenie cenników
Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania
Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych
Określanie rabatów dla poszczególnych klientów
Zarządzanie planami sprzedaży handlowców
Wizualizacja działań handlowych w formie tzw. „lejków sprzedaży”, umożliwiających analizowanie osiąganych wyników w różnych przekrojach
Dostępna z różnych miejsc tzw. "Perspektywa", dająca syntetyczny obraz działań handlowych oraz umożliwiająca ich operacyjne opomiarowanie
Przyznawanie klientom punktów za określone działania i automatyczne wygaszanie tych punktów
8. Korespondencja seryjna
Tworzenie grup wysyłkowych (ze względu na różne atrybuty firm i osób)
Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
Indywidualizacja korespondencji seryjnej
Aktywne papeterie e-mail
Serializacja wysyłki poczty elektronicznej
Rejestrowanie uczestnictwa w wysyłce
Możliwość wykorzystania usługi weBBell
9. Wbudowany klient poczty elektronicznej
Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi
Automatyczna identyfikacja nadawców
Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
Możliwość określania następnego kroku zdarzenia podczas wysyłki maila
Wygodna książka adresowa
Podpowiadanie adresów e-mail
Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)
Żądanie potwierdzenia otrzymania wiadomości
Autoresponder
10. Baza wiedzy
Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
Generowanie słów kluczowych
Zaawansowane narzędzia do wyszukiwania informacji
Sortowanie notatek według dat utworzenia, bądź rankingów szukanych wyrażeń
11. Współpraca z systemami telefonicznymi
Integracja z centralami Slican, a także programami Skype oraz X-Lite
Możliwość integracji z centralami oraz oprogramowaniem wykorzystującym standard TAPI (np. Asterisk)
Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
Możliwość przekierowania rozmowy do innego użytkownika
Historia połączeń z rozbiciem na wychodzące, przychodzące, zrealizowane, nieprzyjęte i nieodebrane
12. Gospodarka magazynowa
Informacje o usługach, towarach i ich producentach
Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)
Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych
Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach
Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
Raporty magazynowe
List przewozowy
Opcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej
Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu
Możliwość kopiowania indeksów magazynowych
13. Sprzedaż i fakturowanie
Tworzenie i śledzenie realizacji zamówień
Wystawianie paragonów, faktur VAT, eksportowych, wewnętrznych, zaliczkowych i pro forma
Wystawianie dokumentów korygujących
Potwierdzenia zamówień
Rozbijanie zamówień
Obsługa faktur zaliczkowych
Automatyczne generowanie faktur wewnętrznych
Numer zamówienia klienta oraz adres dostawy na zamówieniu
Deklaracja Intrastat
Obsługa kredytu kupieckiego
Monitorowanie należności i wiarygodności klientów
Obsługa wielu walut, kursów i rachunków bankowych
Współpraca z drukarkami fiskalnymi (Elzab, Optimus, Novitus, Posnet, Torell)
14. Serwis
Przechowywanie informacji o urządzeniach i usługach serwisowych
Rejestrowanie zleceń klientów
Planowanie działań serwisantów w oparciu o wygodny kalendarz
Generowanie zleceń dla techników
Monitorowanie przebiegu prac
Automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych
Rozliczanie kosztów serwisu
Generowanie dokumentów finansowych
15. Zobowiązania i należności
Rejestrowanie i przechowywanie informacji o zobowiązaniach i należnościach
Alokowanie wydatków do centrów kosztowych
Rejestrowanie płatności
Powiązanie z dokumentami PZ
Drukowanie dokumentów KP i KW
Raport kasowy
Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach i zaległościach
Proste przejście z listy należności do listy zdarzeń
16. Produkcja
Tworzenie kart technologicznych
Planowanie produkcji i zamawianie komponentów
Rezerwacja zasobów osobowych i sprzętowych dla potrzeb produkcji
Wystawianie zleceń produkcyjnych
Możliwość równoczesnej realizacji jednego zadania przez wielu pracowników
Możliwość kontynuacji zadania przez kilka zmian i przez różnych pracowników
Możliwość wymuszenia kontroli jakości po operacji
Kompletacja "w locie"
Rejestracja czasu trwania operacji
Rejestracja czasu pracy operatora oraz maszyny
Zlecanie operacji na zewnątrz
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych
Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
Raportowanie kosztów poprawek
Ramus Factor - program służący do rejestracji rzeczywistych operacji oraz czasu ich trwania, pracujący w hali produkcyjnej i wykorzystujący czytniki kodów kreskowych (kody znajdują się na zleceniach produkcyjnych i identyfikatorach pracowników)
17. Rozliczenia
Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
Wewnętrzne i zewnętrzne stawki pracowników
Uzależnienie stawek zewnętrznych od obsługiwanych klientów i prowadzonych spraw
Pełna obsługa historii stawek
Wielostopniowy system weryfikacji rozliczeń
Różne rodzaje raportów dla klientów i przedsiębiorstwa
Bieżące monitorowanie zaległości płatniczych kontrahentów
Generacja dokumentów kosztowych ze zdarzeń
18. Analizy i raporty
Predefiniowane grupy i kategorie raportów
Możliwość tworzenia własnych raportów w obrębie wybranych grup
Wygodny wybór kolumn, filtrów, kolejności i porządku sortowania
Eksport wyników do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
Możliwość tworzenia gotowych szablonów raportów w MS Excel
Opcja automatycznego generowania raportów o wybranej godzinie i wysyłki na wskazany adres e-mail
19. Konfigurowalność
Uzupełnianie bazy systemu o nowe kolumny, zawierające dane specyficzne dla klienta
Określanie uprawnień grup użytkowników do obiektów systemowych
Uprawnienia dynamiczne (ustalanie praw dostępu zarówno do typów, jak i instancji dokumentów)
Kontrola siły hasła
Możliwość dostosowania nazewnictwa elementów systemu do potrzeb użytkownika
Możliwość modyfikowania poleceń menu, wyglądu list i składników kreatorów
Słowniki podstawowe: państw, miast, ulic, itp.
Obsługa złożonych słowników atrybutów (ze słownikami podrzędnymi)
Możliwość tworzenia wieloetapowych procedur, realizujących specyficzne funkcje w systemie
Możliwość obsługi wielu podmiotów prawnych w obrębie jednej organizacji gospodarczej
Elastyczne tworzenie ciągów numeracyjnych
Wbudowane szablony dokumentów
Możliwość projektowania własnych szablonów ofert, faktur itp., a także dowolnych formularzy dokumentów drukowanych (np. notatek)
Akcje automatyczne - wywoływane w określonych odstępach czasu lub po zajściu określonych zdarzeń
Opcja dołączania skryptów PHP, przetwarzających dane w ustalony przez użytkownika sposób
Narzędzia do migracji danych
Automatyczny monitoring spójności danych
Możliwość śledzenia zmian danych
Możliwość tworzenia tzw. widoków własnych w różnego rodzaju formatkach prezentujących dane
Wielojęzyczność, dostępne wersje polska i angielska
Możliwość tworzenia własnych wersji językowych i zmieniania nazewnictwa w języku polskim
Tzw. „puste funkcje”, wywoływane automatycznie w różnych sytuacjach – ogólnie nie wykonują żadnych operacji, jednak u każdego klienta mogą zostać wypełnione treścią adekwatną do jego potrzeb; puste funkcje posiadają status danych, więc nie zmieniają się podczas aktualizacji oprogramowania
Możliwość wywoływania bezpośrednio z systemu aplikacji zewnętrznych (np. Open Office, MS Excel) i dynamicznego wymieniania z nimi danych.
20. Współpraca z systemami zewnętrznymi
Eksport danych do programów FK produkcji: Comarch, Sage Symfonia, T-Soft, Bielbit, MSM oraz innych firm, pod warunkiem udostępnienia formatu importu danych
Współpraca z zewnętrznymi programami pocztowymi (np. MS Outlook)
Dostęp do danych adresowych poprzez serwer LDAP
Synchronizacja z urządzeniami przenośnymi i telefonami komórkowymi poprzez protokół SyncML
Wsparcie dla protokołu WebDav
Eksport informacji do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
Współpraca z serwerami OCR (np. ABBYY Recognition Server)
Integracja z Active Directory
21. Monitoring odwiedzin portalu internetowego
Identyfikacja podmiotów odwiedzających portal firmowy
Automatyczne tworzenie zdarzeń zawierających informacje o odwiedzinach(dane odwiedzających, adresy odwiedzonych stron, czas trwania wizyt)
Automatyczne generowanie zadań do wykonania (uzależnionych od parametrów wizyty)
Automatyczne przyznawanie punktów za odwiedziny według ustalonych kryteriów
Automatyczne odbieranie punktów za bezczynność według ustalonych kryteriów