Kliknij aby powiększyć


Formularz jest szczególnie użyteczny, gdy kontaktuje się z nami telefonicznie osoba lub firma, która nie figuruje jeszcze w bazie kontrahentów. Wówczas możliwe jest wprowadzenie jej danych praktycznie podczas trwania rozmowy.

Alternatywnie, można najpierw sporządzić notatkę, a potem (po przestawieniu przełącznika) wybrać kontrahenta z listy. Z formularza można od razu dodać zdarzenie lub uruchomić proces serwisowy dla wybranego kontrahenta. Zob. także: Szybkie zdarzenie.

Jeżeli System połączony jest z centralą telefoniczną (zob. Spina - Konfiguracja stacji roboczych), wtedy połączenie przychodzące spowoduje wyświetlenie na ekranie specjalnego formularza, zastępującego formularz szybkiej notatki (zob. Telefon).

Instrukcja Obsługi - przejdź do strony głównej
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site