berberis.png

Berberis ZA

  

Berberis ZA to element systemu CRM / ERP Berberis - aplikacja wspierająca proces składania zamówień w tzw. wzorcowni. Powstała ona z myślą o firmach handlowych, w których klient wybiera najpierw towary z ekspozycji, a potem jego zamówienie kompletowane jest w magazynie.

Berberis ZA działa na terminalach mobilnych z systemem Android.


Funkcjonalności


 
 
  • Identyfikacja towaru na podstawie zeskanowanego za pomocą kolektora danych kodu kreskowego

  • Możliwość wyszukania towaru lub usługi manualnie - po nazwie lub kodzie

  • Automatyczne zaczytywanie rozpoznanego towaru do tworzonego zamówienia

  • Alert informujący o braku na magazynie wystarczającej liczby sztuk towaru

  • Możliwość kontroli stanów magazynowych

  • Możliwość weryfikacji cen poszczególnych artykułów

  • Możliwość kontynuacji rozpoczętego procesu składania zamówienia po ponownym uruchomieniu aplikacji

  • Możliwość edycji pozycji znajdującej się na zamówieniu w zakresie określenia liczby sztuk danego towaru, wyboru magazynu oraz przypisania uwag do pozycji

  • Możliwość dodawania uwag do całego zamówienia

  • Możliwość wyboru klienta znajdującego się w bazie Systemu Berberis lub też złożenie zamówienia dla klienta „Nieznanego”

  • Automatyczna wysyłka zamówienia do serwera Systemu Berberis

 
 


Zobacz film!


 
 
 


→  Pobierz i przeczytaj:  Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?


 
 
 
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site