Czy stać mnie na to?



Choć może lepiej byłoby zadać inne pytania…



Joanna Tyrała

Joanna Tyrała
Pracownik Działu Marketingu
 

Czy Twoją firmę stać na to, żeby nie mieć dobrego systemu informatycznego? Czy stać Cię, aby Twoi pracownicy działali chaotycznie i marnotrawili swoją energię na wiele drobnych i żmudnych czynności, które dzięki systemowi mogliby wykonać błyskawicznie? Czy stać Cię na używanie bezpłatnego lub taniego oprogramowania niskiej jakości, ubogiego funkcjonalnie, a poza tym niezbyt dobrze dostosowanego do specyfiki Twojej firmy? I w końcu, czy stać Cię na brak fachowego wsparcia po uruchomieniu systemu?

Wszystkie te pytania warto sobie zadać już na początku drogi prowadzącej do wyboru odpowiedniego produktu. Dlaczego? Aby zaoszczędzić czas, nerwy i pieniądze.

Pod względem licencji, System Berberis z pewnością nie jest najtańszym rozwiązaniem klasy CRM czy ERP (choć znajdą się też droższe), jednakże jeśli wziąć pod uwagę tak zwany parametr TCO, czyli całkowity koszt posiadania (total cost of ownership), to wypada już dość konkurencyjnie, bo jak ktoś kiedyś powiedział: Co tanie, to drogie. A jeżeli jeszcze policzyć, jaki jest koszt nieposiadania systemu…

W każdym razie, my hołdujemy maksymie Gucciego: Jakość, pamięta się o wiele dłużej niż cenę…

Czy mamy w swojej ofercie również coś dla początkujących? Jak najbardziej! Berberis, to w istocie kilka linii produktowych, w ramach których każda firma, może znaleźć coś dla siebie… I tak:

  • Najprostszy CRM – Berberis Minima, można mieć za darmo i używać go do celów komercyjnych na jednym stanowisku komputerowym. Za tę samą wersję, wzbogaconą o opcję importu danych i możliwość robienia kopii zapasowych trzeba zapłacić jedynie 99 PLN netto.
  • Już za 450 PLN netto za użytkownika można mieć natomiast wersję sieciową prostego CRM – Berberis MultiMinima.
  • Za 450 PLN netto można też nabyć jednostanowiskową wersję „małego” ERP, posiadającego oprócz funkcjonalności CRM, także możliwość sprzedaży jednowalutowej, obsługi jednego magazynu czy prowadzenia serwisu. Mowa tu o systemie Berberis Minor.
  • Za 590 PLN netto za użytkownika można z kolei przejść na wersję sieciową „małego” ERP – Berberis MultiMinor.

Ale przecież Twoja firma kiedyś urośnie i małe wersje naszego systemu przestaną Ci wystarczać… Co wtedy? Przesiadka na wersję dużą nie będzie stanowić żadnego problemu technicznego! Nie stracisz też ani złotówki zainwestowanej wcześniej w Berberisa – po prostu dopłacając różnicę w cenie licencji, otrzymasz 

 
CRM / ERP Berberis - Ceny

Rozwiązanie dla bardziej wymagających

Dużym przedsiębiorstwom produkcyjnym, instytucjom finansowym, ale też firmom małym i średnim, którym zależy na bogatszych funkcjonalnościach naszego systemu, jak chociażby: na prowadzeniu wielowalutowej sprzedaży, wielojęzyczności interfejsu, obsługi wielu magazynów, w tym wysokiego składowania, zarządzaniu produkcją, prowadzeniu złożonej analityki biznesowej itp., oferujemy wersje Berberis Composita i Berberis Superior. Posiadają też one ogromne możliwości konfiguracyjne, co oznacza, że mogą być dostosowywane do specyfiki działania danej firmy poprzez tworzenie indywidulanych pól danych, procedur, akcji automatycznych, widoków własnych i wielu innych elementów.

Nie publikujemy naszego cennika, gdyż posługiwanie się nim jest dość trudne z uwagi na modułową budowę oferowanego oprogramowania. Wystarczy jednak skontaktować się z nami i odpowiedzieć na kilka prostych pytań, aby otrzymać przybliżoną, szacunkową wycenę. Śmiało!

 Już teraz możemy jednak odpowiedzieć na pytanie, czy stać Cię na nasz system:

Oczywiście, że tak!



 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site