Berberis Zadaniaberberis.png

 

Aplikacja wspomaga obieg zdarzeń i dokumentów niejako na zewnątrz firmy użytkującej nasz system, a więc np. u jej partnerów biznesowych. Wersja Zadania + pozwala także na wgląd do historii kontaktów z klientami.

Dzięki możliwości pracy poprzez przeglądarkę internetową, aplikacja ułatwia i przyśpiesza komunikację zarówno pomiędzy pracownikami wykonującymi zadania poza siedzibą firmy, np. handlowcami lub serwisantami, jak i zewnętrznymi zleceniobiorcami lub zleceniodawcami.


Funkcjonalności


 

Rejestracja wykonania zadania

Możliwość dołączania załączników do realizowanych zadań

W wersji Zadania + także podgląd historii kontaktów z klientami z możliwością:

  • filtrowania zdarzeń po nazwie firmy
  • filtrowania zdarzeń po nazwie sprawy
  • filtrowania zdarzeń  w wybranym okresie czasu

Podgląd zleconych zadań w podziale na:

  • Zrealizowane
  • Do realizacji 

         - dziś

         - jutro i później

         - przeterminowane


→  Pobierz i przeczytaj:  Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?


 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site