Funkcjonalności


 


All you need is Berberis

CRM / ERP Berberis - Kobieta z wiankiem z liści

 

 

1. Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Informacje o osobach, firmach, działach, pracownikach
  • Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
  • Dołączania zdjęć do informacji o osobach
  • Lokalizacja podmiotów gospodarczych na mapie cyfrowej
  • Możliwość sprawdzania i rejestrowania powiązań pomiędzy podmiotami
  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.
  • Rejestrowanie powiązań między kontrahentami
  • Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
  • Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)
  • Możliwość pobierania informacji o kontrahentach z bazy danych GUS



2. Organizacja pracy


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Wygodny, interaktywny panel startowy
  • Niezależne okna albo zakładki - do wyboru
  • Konfigurowalny zestaw ikon w postaci klasycznej lub tzw. dockletu, znanego z rozwiązań firmy Apple
  • Lista spraw do załatwienia na dany dzień
  • Bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
  • Kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika
  • Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób
  • Synchronizacja przypomnień dla wielu osób
  • Kalendarze długoterminowe
  • Obsługa przypomnień cyklicznych
  • Proste wysyłanie przypomnień do wielu osób
  • Komunikator wewnętrzny (z możliwością dodawania załączników, żądania potwierdzeń, tworzenia przypomnień, organizowania konferencji itp.)
  • Biurko znakomicie ułatwiające pracę z dokumentami
  • Edytor opisów (np. notatek, tekstów ofert, cech towarów), umożliwiający między innymi zaawansowane formatowanie oraz sprawdzanie pisowni w różnych językach
  • Tablica ogłoszeń
  • Współpraca z aplikacją mobilną Berberis CRM
  • Współpraca z aplikacjami www Berberis Zadania oraz Zadania+



3. Archiwizacja i obieg dokumentów oraz innych działań


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przekazywanie dokumentów oraz zadań pomiędzy użytkownikami (również na zewnątrz firmy, dzięki aplikacji WWW Berberis Zadania, pozwalającej na pracę z systemem poprzez przeglądarkę internetową)
  • Definiowanie procedur dla różnych typów działań
  • Wizualizacja przebiegu procesów i procedur na dynamicznie tworzonych diagramach ("workflow")
  • Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
  • Współpraca ze skanerem
  • Rozpoznawanie pisma ręcznego
  • Wsparcie dla obsługi dyktafonów rozpoznających mowę w urządzeniach mobilnych
  • Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję



4. Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przechowywanie informacji o zdarzeniach
  • Przydzielanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
  • Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon, nagrywanie rozmów telefonicznych)
  • Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
  • Rejestrowanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
  • Przypominanie o zadaniach (na dzień i godzinę)
  • Kodowanie przypomnień przy pomocy kolorów
  • Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
  • Dołączanie zaprojektowanych uprzednio, dowolnych formularzy i możliwość ich wydruku



5. Grupowanie zdarzeń w sprawy


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przechowywanie informacji o sprawach
  • Automatyczne numerowanie spraw
  • Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów i monitorowanie ich zmian
  • Planowanie czasu trwania spraw (jako etapów projektu) i monitorowanie ich realizacji
  • Planowanie budżetów i monitorowanie ich realizacji
  • Przydzielanie zasobów osobowych i sprzętowych, planowanie i monitorowanie ich wykorzystania
  • Wielopoziomowe grupowanie spraw
  • Zlecanie spraw pracownikom
  • Śledzenie zmian osób prowadzących sprawy
  • Alerty o bliskich terminach zakończenia spraw
  • Umowy stałe (ryczałt)



6. Grupowanie spraw w projekty


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych kontrahentów
  • Określanie budżetów projektów
  • Monitoring stanu realizacji projektów
  • Hierarchiczna wizualizacja projektów
  • Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (wykres Gantta)
  • Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta
  • Automatyczne numerowanie projektów
  • Przydzielanie magazynów do projektów
  • Projekty „Nieprzydzielone”, gromadzące klientów i firmy, nieprzydzielone do żadnego innego projektu



7. Działania marketingowe


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Tworzenie cenników
  • Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania
  • Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych
  • Określanie rabatów dla poszczególnych klientów
  • Zarządzanie planami sprzedaży handlowców
  • Wizualizacja działań handlowych w formie tzw. „lejków sprzedaży”, umożliwiających analizowanie osiąganych wyników w różnych przekrojach
  • Dostępna z różnych miejsc tzw. "Perspektywa", dająca syntetyczny obraz działań handlowych oraz umożliwiająca ich operacyjne opomiarowanie
  • Przyznawanie klientom punktów za określone działania i automatyczne wygaszanie tych punktów



8. Korespondencja seryjna i kampanie marketingowe


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Tworzenie grup wysyłkowych (ze względu na różne atrybuty firm i osób)
  • Obsługa poczty konwencjonalnej, elektronicznej oraz wiadomości SMS
  • Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
  • Indywidualizacja korespondencji seryjnej dzięki aktywnym papeteriom e-mail
  • Serializacja wysyłki poczty elektronicznej
  • Planowanie daty i godziny wysyłki
  • Rejestrowanie uczestnictwa w wysyłce
  • Planowanie kampanii z podziałem na etapy
  • Obsługa call center
  • Możliwość wykorzystania usługi weBBell



9. Wbudowany klient poczty elektronicznej


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi
  • Automatyczna identyfikacja nadawców
  • Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
  • Możliwość określania następnego kroku zdarzenia podczas wysyłki maila
  • Wygodna książka adresowa
  • Podpowiadanie adresów e-mail
  • Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)
  • Żądanie potwierdzenia otrzymania wiadomości
  • Autoresponder
  • Definiowanie reguł sortujących pocztę



10. Baza wiedzy


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
  • Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
  • Generowanie słów kluczowych
  • Zaawansowane narzędzia do wyszukiwania informacji
  • Sortowanie notatek według dat utworzenia, bądź rankingów szukanych wyrażeń



11. Współpraca z systemami telefonicznymi


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Integracja z centralami Slican, a także programami Skype oraz X-Lite
  • Możliwość integracji z centralami oraz oprogramowaniem wykorzystującym standard TAPI (np. Asterisk)
  • Inicjacja połączeń telefonicznych
  • Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
  • Możliwość przekierowania rozmowy do innego użytkownika
  • Historia połączeń z rozbiciem na wychodzące, przychodzące, zrealizowane, nieprzyjęte i nieodebrane



12. Gospodarka magazynowa


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Informacje o usługach, towarach i ich producentach
  • Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
  • Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)
  • Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
  • Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
  • Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
  • Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych (również przy użyciu kolektora danych z czytnikiem kodów kreskowych - aplikacja Berberis MG)
  • Kontrola i korygowanie stanów w poszczególnych magazynach
  • Możliwość przeprowadzania inwentaryzacji (również przy użyciu kolektora danych z czytnikiem kodów kreskowych - aplikacja Berberis IN)
  • Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
  • Raporty magazynowe
  • List przewozowy
  • Opcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej
  • Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu
  • Możliwość kopiowania indeksów magazynowych
  • Wielopoziomowa lokalizacja towaru - funkcjonalność wysokiego składowania (również przy użyciu kolektora danych z czytnikiem kodów kreskowych - aplikacja Berberis WS)
  • Zlecenia magazynowe
  • Podpowiedzi dla magazynierów
  • Współpraca z terminalem kodów kreskowych



13. Sprzedaż i fakturowanie


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Tworzenie zamówień, w tym również poprzez dowolną przeglądarkę internetową dzięki aplikacji WWW Berberis Zamówienia
  • Śledzenie realizacji zamówień
  • Możliwość rejestracji (w trybie off-line) zamówień podczas wizyt u klientów i ich wysyłki do centrali firmy poprzez aplikację mobilną Berberis SP
  • Możliwość rejestracji zamówień poprzez aplikację mobilną Berberis ZA w tzw. wzorcowni, w której klient wybiera najpierw towary z ekspozycji, a potem jego zamówienie kompletowane jest w magazynie
  • Wystawianie paragonów, faktur VAT, eksportowych, wewnętrznych, zaliczkowych i pro forma
  • Wystawianie dokumentów korygujących
  • Potwierdzenia zamówień
  • Rozbijanie zamówień
  • Obsługa faktur zaliczkowych
  • Automatyczne generowanie faktur wewnętrznych
  • Numer zamówienia klienta oraz adres dostawy na zamówieniu  
  • Deklaracja Intrastat
  • Obsługa kredytu kupieckiego
  • Monitorowanie należności i wiarygodności klientów
  • Obsługa wielu walut, kursów i rachunków bankowych
  • Weryfikacja kontrahentów i ich rachunków bankowych w bazach Ministerstwa Finansów
  • Współpraca z drukarkami fiskalnymi



14. Serwis


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Przechowywanie informacji o urządzeniach i usługach serwisowych
  • Rejestrowanie zleceń klientów
  • Planowanie działań serwisantów w oparciu o wygodny kalendarz
  • Generowanie zleceń dla techników
  • Monitorowanie przebiegu prac
  • Automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych
  • Rozliczanie kosztów serwisu
  • Generowanie dokumentów finansowych



15. Rozrachunki z kontrahentami


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Rejestrowanie i przechowywanie informacji o zobowiązaniach i należnościach
  • Alokowanie wydatków do centrów kosztowych
  • Rejestrowanie płatności
  • Powiązanie z dokumentami PZ
  • Drukowanie dokumentów KP i KW
  • Raport kasowy
  • Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach i zaległościach
  • Proste przejście z listy należności do listy zdarzeń
  • Możliwość eksportu płatności do następujących banków: Bank Pekao S.A. (za pośrednictwem pliku MT940/PLI), City Handlowy (za pośrednictwem pliku MT940/PLI), Raiffeisen POLBANK (za pośrednictwem pliku MT940/PLI) oraz w tle poprzez usługę R-Connect, którą posiada klient



16. Produkcja


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Tworzenie kart technologicznych
  • Możliwość tworzenia technologii alternatywnych
  • Planowanie produkcji i zamawianie komponentów
  • Harmonogramowanie produkcji na kalendarzach
  • Wystawianie zleceń produkcyjnych
  • Możliwość równoczesnej realizacji jednego zadania przez wielu pracowników
  • Możliwość kontynuacji zadania przez kilka zmian i przez różnych pracowników
  • Możliwość wymuszenia kontroli jakości po operacji
  • Kompletacja "w locie"
  • Rejestracja czasu trwania operacji
  • Rejestracja czasu pracy operatora oraz maszyny
  • Zlecanie operacji na zewnątrz
  • Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych
  • Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
  • Raportowanie kosztów poprawek
  • Gospodarka odpadami
  • Ramus Factor - program służący do rejestracji rzeczywistych operacji oraz czasu ich trwania, pracujący w hali produkcyjnej i wykorzystujący czytniki kodów kreskowych (kody na zleceniach produkcyjnych i identyfikatorach pracowników), wyposażony również w funkcje przywołań



17. Rozliczenia pracowników


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Rozliczanie czasu pracy i kosztów dodatkowych
  • Wewnętrzne i zewnętrzne stawki pracowników
  • Uzależnienie stawek zewnętrznych od obsługiwanych klientów i prowadzonych spraw
  • Pełna obsługa historii stawek
  • Wielostopniowy system weryfikacji rozliczeń
  • Różne rodzaje raportów dla klientów i przedsiębiorstwa
  • Bieżące monitorowanie zaległości płatniczych kontrahentów
  • Generacja dokumentów kosztowych ze zdarzeń
  • Generacja jednolitego pliku kontrolnego zgodnie z ustawowymi wymaganiami



18. Analizy i raporty


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Predefiniowane grupy i kategorie raportów
  • Możliwość tworzenia własnych raportów w obrębie wybranych grup
  • Wygodny wybór kolumn, filtrów, kolejności i porządku sortowania
  • Eksport wyników do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
  • Możliwość tworzenia gotowych szablonów raportów w MS Excel
  • Opcja automatycznego generowania raportów o wybranej godzinie i wysyłki na wskazany adres e-mail



19. Konfigurowalność


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Uzupełnianie bazy systemu o nowe kolumny, zawierające dane specyficzne dla klienta
  • Określanie uprawnień grup użytkowników do obiektów systemowych
  • Uprawnienia dynamiczne (ustalanie praw dostępu zarówno do typów, jak i instancji dokumentów)
  • Kontrola siły hasła
  • Możliwość dostosowania nazewnictwa elementów systemu do potrzeb użytkownika
  • Możliwość modyfikowania poleceń menu, wyglądu list i składników kreatorów
  • Słowniki podstawowe: państw, miast, ulic, itp.
  • Obsługa złożonych słowników atrybutów (ze słownikami podrzędnymi)
  • Możliwość  tworzenia wieloetapowych procedur, realizujących specyficzne funkcje w systemie
  • Możliwość obsługi wielu podmiotów prawnych w obrębie jednej organizacji gospodarczej
  • Elastyczne tworzenie ciągów numeracyjnych
  • Wbudowane szablony dokumentów
  • Możliwość projektowania własnych szablonów ofert, faktur itp., a także dowolnych formularzy dokumentów drukowanych (np. notatek)
  • Akcje automatyczne - wywoływane w określonych odstępach czasu lub po zajściu określonych zdarzeń
  • Opcja dołączania skryptów PHP, przetwarzających dane w ustalony przez użytkownika sposób
  • Narzędzia do migracji danych
  • Automatyczny monitoring spójności danych
  • Możliwość śledzenia zmian danych
  • Możliwość tworzenia tzw. widoków własnych w różnego rodzaju formularzach ekranowych prezentujących dane
  • Wielojęzyczność, dostępne wersje polska i angielska
  • Możliwość tworzenia własnych wersji językowych i zmieniania nazewnictwa w języku polskim
  • Tzw. „puste funkcje”, wywoływane automatycznie w różnych sytuacjach – ogólnie nie wykonują żadnych operacji, jednak u każdego klienta mogą zostać wypełnione treścią adekwatną do jego potrzeb; puste funkcje posiadają status danych, więc nie zmieniają się podczas aktualizacji oprogramowania
  • Możliwość wywoływania bezpośrednio z systemu aplikacji zewnętrznych (np. Open Office, MS Excel) i dynamicznego wymieniania z nimi danych.



20. Współpraca z systemami zewnętrznymi


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Integracja z modułem FK firmy Infokrak
  • Eksport danych do programów FK produkcji: Comarch, Sage Symfonia, Raks, T-Soft, Bielbit oraz innych firm, pod warunkiem udostępnienia formatu importu danych
  • Współpraca z zewnętrznymi programami pocztowymi (np. MS Outlook)
  • Dostęp do danych adresowych poprzez serwer LDAP
  • Synchronizacja z kalendarzami, notatnikami i listami kontaktów w tabletach i smartfonach
  • Eksport informacji do aplikacji MS Word i MS Excel (wymaga zainstalowania pakietu MS Office) i formatów HTML, XML, CSV
  • Współpraca z serwerami OCR (np. ABBYY Recognition Server)
  • Integracja z Active Directory



21. Monitoring odwiedzin portalu internetowego


 
Kliknij aby powiększyć

Kliknij aby powiększyć

  • Identyfikacja podmiotów odwiedzających portal firmowy - po wykupieniu usługi weBBell
  • Automatyczne tworzenie zdarzeń zawierających informacje o odwiedzinach (dane odwiedzających, adresy odwiedzonych stron, czas trwania wizyt)
  • Automatyczne generowanie zadań do wykonania (uzależnionych od parametrów wizyty)
  • Automatyczne przyznawanie punktów za odwiedziny według ustalonych kryteriów
  • Automatyczne odbieranie punktów za bezczynność według ustalonych kryteriów

→  Pobierz i przeczytaj:  Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?


 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site