Berberis Zamówienia
Aplikacja stanowi element systemu CRM ERP Berberis i udostępniana jest poprzez przeglądarkę WWW.
Umożliwia ona klientom składanie poprzez dowolną przeglądarkę internetową zamówień na towary lub usługi oferowane przez firmy użytkujące system Berberis z linii Composita.
Dzięki temu, znacznie ułatwia i przyśpiesza komunikację pomiędzy firmą (dostawcą) a jej partnerami biznesowymi.
Automatyczne składania zamówień do dostawcy
Podgląd stanów magazynowych dostawcy
Podgląd daty dostawy danego towaru z poziomu listy produktów
Możliwość dodawania uwag do poszczególnych pozycji podczas składania zamówienia
Możliwość dodania uwag do całego zamówienia
Podgląd i edycja koszyka zamówień
Informacja o planowanej dacie realizacji złożonego zamówienia
Podgląd szczegółów dotyczących danego towaru, w tym: jego opisu, atrybutów, zdjęć
Podgląd złożonych zamówień
Informacja o wystawionych do zamówienia dokumentach np. WZ czy FV
Możliwość filtrowania złożonych zamówień wg statusu: wykonane, w toku, do akceptacji
Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych na serwerze bazy danych Systemu Berberis
Automatyczne wpadanie zamówień złożonych poprzez aplikację „Zamówienia” do bazy danych Systemu Berberis z możliwością przydzielania konkretnemu operatorowi (np. opiekunowi Klienta) przypomnienia, np. „Wystaw FV”, "Zaakceptuj zamówienie".
→ Pobierz i przeczytaj: Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?