Berberis Zamówieniaberberis.png

 

Aplikacja stanowi element systemu CRM ERP Berberis i udostępniana jest poprzez przeglądarkę WWW.

Umożliwia ona klientom składanie poprzez dowolną przeglądarkę internetową zamówień na towary lub usługi oferowane przez firmy użytkujące system Berberis z linii Composita.

Dzięki temu, znacznie ułatwia i przyśpiesza komunikację pomiędzy firmą (dostawcą) a jej partnerami biznesowymi.

 
 

Automatyczne składania zamówień do dostawcy

Podgląd stanów magazynowych dostawcy

Podgląd daty dostawy danego towaru z poziomu listy produktów

Możliwość dodawania uwag do poszczególnych pozycji podczas składania zamówienia

Możliwość dodania uwag do całego zamówienia

Podgląd i edycja koszyka zamówień

Informacja o planowanej dacie realizacji złożonego zamówienia

Podgląd szczegółów dotyczących danego towaru, w tym: jego opisu, atrybutów, zdjęć

 

 

Podgląd złożonych zamówień

Informacja o wystawionych do zamówienia dokumentach np. WZ czy FV

Możliwość filtrowania złożonych zamówień wg statusu: wykonane, w toku, do akceptacji

 

 

 
 

Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych na serwerze bazy danych Systemu Berberis

Automatyczne wpadanie zamówień złożonych poprzez aplikację „Zamówienia” do bazy danych Systemu Berberis z możliwością przydzielania konkretnemu operatorowi (np. opiekunowi Klienta) przypomnienia, np. „Wystaw FV”, "Zaakceptuj zamówienie".

 
 
 

→  Pobierz i przeczytaj:  Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?


 
 
 
 
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site