3. Jeśli więc stawiasz na klienta, to pomyśl, jak potraktować sformułowania „moduł CRM”, albo „program CRM zintegrowany z całą resztą”? Czy CRM może w ogóle być przybudówką do czegoś? Czy nie powinien stanowić szkieletu rozwiązania? Czy sam system nie powinien w jawny sposób odwzorowywać procesów zachodzących w Twojej firmie? I czy każdy proces nie jest pochodną procesu obsługi klienta?
4. To teraz przejdźmy do kosztów. Byłoby miło zapłacić niewiele lub może nawet nic. Ale czy kupując samochód zwracasz uwagę wyłącznie na cenę? No i chyba nikt Ci nie wmówi, że prosta małolitrażówka i Mercedes klasy S mogą kosztować tyle samo! Czy darmowy open source będzie miał wsparcie identyczne, jak renomowany, komercyjny produkt? Skąd pewność, że któregoś dnia nie zostaniesz sam z jakimś problemem, który utrudni lub nawet uniemożliwi Ci normalne funkcjonowanie?