Okno dotyczy sytuacji, gdy etapem kampanii jest wysyłka e-maili.
Użytkownik może wybrać datę i godzinę, o której ma się rozpocząć wysyłka, a także określić, czy odpowiednie zgody mają być uwzględniane, czy ignorowane (co ma uzasadnienie w niektórych szczególnych przypadkach). Może też wybrać szablon e-maila oraz konto wysyłki i zdecydować, czy dla każdej wysłanej wiadomości System utworzy odrębne zdarzenie.
W zależności od położenia pokrętła etap może nie mieć żadnych następnych kroków, można takie kroki określić, albo też wymusić uruchomienie odpowiedniej procedury, którą wybiera się z listy.
Specyfikując następne kroki podaje się ich rodzaj, wykonawcę (może nim być prowadzący kontrahenta albo prowadzący sprawę), treść przypomnienia oraz czas, po jakim przypomnienie pojawi się na kalendarzu.
Analogicznie konfiguruje się wysyłkę wiadomości SMS.
W przypadku, gdy etapem jest zlecenie dzwonienia, działanie Systemu sprowadza się do wygenerowania odpowiednich przypomnień na listach Do zrobienia (oraz kalendarzach) prowadzących kontrahenta lub prowadzących sprawę.