Kliknij aby powiększyć


Okno dotyczy sytuacji, gdy etapem kampanii jest wysyłka e-maili.

Użytkownik może wybrać datę i godzinę, o której ma się rozpocząć wysyłka, a także określić, czy odpowiednie zgody mają być uwzględniane, czy ignorowane (co ma uzasadnienie w niektórych szczególnych przypadkach). Może też wybrać szablon e-maila oraz konto wysyłki i zdecydować, czy dla każdej wysłanej wiadomości System utworzy odrębne zdarzenie.

W zależności od położenia pokrętła etap może nie mieć żadnych następnych kroków, można takie kroki określić, albo też wymusić uruchomienie odpowiedniej procedury, którą wybiera się z listy.

Specyfikując następne kroki podaje się ich rodzaj, wykonawcę (może nim być prowadzący kontrahenta albo prowadzący sprawę), treść przypomnienia oraz czas, po jakim przypomnienie pojawi się na kalendarzu.


Kliknij aby powiększyć


Analogicznie konfiguruje się wysyłkę wiadomości SMS.


Kliknij aby powiększyć


W przypadku, gdy etapem jest zlecenie dzwonienia, działanie Systemu sprowadza się do wygenerowania odpowiednich przypomnień na listach Do zrobienia (oraz kalendarzach) prowadzących kontrahenta lub prowadzących sprawę.

Instrukcja Obsługi - przejdź do strony głównej
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site