Kliknij aby powiększyć


Formularz pozwala skonfigurować te elementy systemu, które związane są z poszczególnymi stacjami roboczymi.

I tak, pierwsza zakładka służy do konfiguracji komunikacji z centralą telefoniczną za pośrednictwem sterownika TAPI.


Kliknij aby powiększyć

 

Jeżeli firma posiada centralę telefoniczną firmy Slican, najlepszym rozwiązaniem jest wykorzystanie jej natywnego protokołu CTIP, bezpośrednio wspieranego przez System. Odpowiednie parametry wprowadza się korzystając z drugiej zakładki, a niezbędne wskazówki można znaleźć w dokumentacji centrali.


Kliknij aby powiększyć

 

Trzecia zakładka służy do uaktywnienia komunikacji głosowej poprzez Skype.

Uwaga: Jeżeli wykorzystywana będzie również centrala telefoniczna (Slican lub TAPI), wtedy przed wybraniem numeru System zapyta, który z kanałów komunikacyjnych ma zostać użyty.


Kliknij aby powiększyć


Ostatnia z zakładek pozwala uaktywnić inną ewentualną aplikację umożliwiającą komunikację głosową.

Instrukcja Obsługi - przejdź do strony głównej
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site