Kliknij aby powiększyć

 

Aby ułatwić zarządzanie projektami (zob. Struktura informacji), w Systemie wprowadzono możliwość wizualnego ich przedstawienia za pomocą listy hierarchicznej, tzw. drzewa. Obrazuje ona podział projektu na etapy (sprawy), przyporządkowane odpowiednim kontrahentom. Dalej, w skład etapów wchodzą zdarzenia lub przypomnienia związane z pracownikami kontrahentów.

Prawa część okna stanowi widok własny (zob. Szczegóły), którego postać zależy od tego, czy wybraną gałęzią drzewa jest sprawa, kontrahent, pracownik, czy też zdarzenie lub przypomnienie.

Podobnie, od tego też zależy menu kontekstowe, które zasadniczo odpowiada menu na odpowiedniej liście (np. przy wejściu na poziom sprawy, menu kontekstowe wygląda podobnie jak na liście spraw). Zasadnicza różnica polega na tym, że z wybranego poziomu można też otworzyć listę obiektów znajdujących się poziom niżej w hierarchii, a więc np. z poziomu sprawy można otworzyć listę zdarzeń w wybranej sprawie.

Uwaga: Przedstawione menu kontekstowe dotyczy gałęzi projektu.

Przełącznik Widok pełny / Widok skrócony pokazuje lub ukrywa gałąź kontrahenta.

Uwaga: Warto zauważyć, że lista projektów oferuje de facto alternatywny, hierarchiczny interfejs Systemu. Aby był on kompletny, domyślnie budowane są dwa projekty, grupujące sprawy nieprzydzielone do żadnego z projektów stworzonych przez użytkowników - jeden dla klientów indywidualnych, drugi dla firm. Dla tych projektów nie da się wyświetlić diagramu Gantta, ani histogramu.

Instrukcja Obsługi - przejdź do strony głównej
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site