Trzecia z zakładem kreatora umożliwia opisanie problemu, którego dotyczy zgłoszenie serwisowe.
Dwie pierwsze listy rozwijalne pozwalają określić kategorię problemu oraz przydzielić zgłoszeniu właściwy priorytet. Odpowiednie wartości ustala się w module administracyjnym Spina (zob. Spina - Listy jednopozycyjne)
Pola Przybliżona cena usługi, oraz Opis klienta pozwalają wprowadzić dowolny tekst.
Jako planowane miejsce wykonania System pozwala wprowadzić dowolny adres, przy czym standardowo podpowiada się albo adres firmy użytkującej System, albo adres centrali kontrahenta, którego dotyczy zgłoszenie, albo też adres departamentu, w którym zatrudniony jest pracownik, który zgłoszenia dokonał (zob. pierwsza zakładka kreatora).
Odpowiednią wartość domyślną ustawia się w module administracyjnym Spina (zob. Spina - Ustawienia serwisu).
Przycisk Wybierz pozwala wybrać adres centrali, bądź też któregoś z departamentów kontrahenta (lista wyświetla się po naciśnięciu przycisku).