berberis.png

Berberis SP

  

Berberis SP to element systemu CRM / ERP Berberis - aplikacja wspierająca mobilną sprzedaż, dedykowana przedstawicielom handlowym pracującym w terenie. Zadaniem aplikacji jest rejestrowanie zamówień podczas wizyt u klientów. Berberis SP działa na smartfonach i tabletach z systemami Android i iOS (w trybie off-line).



Funkcjonalności


Pełna lista klientów zapisanych w bazie danych systemu CRM / ERP Berberis

 

  • Podgląd listy klientów

  • Wyszukiwanie klientów po nazwie lub adresie

  • Podgląd karty klienta z najważniejszymi informacjami teleadresowymi

  • Możliwość zatelefonowania do klienta bezpośrednio z poziomu jego kartoteki

  • Statusy z informacją o blokadzie sprzedaży dla klienta lub możliwości sprzedaży po akceptacji przełożonego
  • Podgląd informacji o niezapłaconych fakturach

Rejestracja nowych zamówień


  • Rejestracja zamówień off-line w koszyku klienta

  • Dostęp do pełnej oferty towarowej i magazynu usług

  • Wyszukiwanie towaru bądź usługi po nazwie lub kodzie

  • Podglądu szczegółów towaru bądź usługi

  • Przydzielanie rabatów

  • Podgląd ceny bazowej towaru, ceny netto po rabacie oraz wartości netto zamówienia

 

Koszyk i wysyłka zamówień


  • Podgląd koszyka zamówień kontrahenta i możliwość jego edycji

  • Podgląd wszystkich zamówień o statusie "do wysłania"

  • Możliwość dodania uwag do zamówienia
  • Wysyłka przygotowanych zamówień po uzyskaniu statusu on-line

  • Automatyczna synchronizacja danych na serwerze

→  Pobierz i przeczytaj:  Czy wdrożenie Systemu Berberis się opłaci?


 
 
 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site