Minima
CRM do komercyjnego użytku za darmo
Jeśli rozpoczynasz działalność, mamy dla Ciebie coś na początek: okrojoną wersję naszego systemu, przeznaczoną do pracy na jednym stanowisku komputerowym. Idealnie sprawdza się w zarządzaniu kontaktami handlowymi, planowaniu działań, wysyłaniu korespondencji seryjnej itp. Co prawda, przy pomocy Minimy nie wystawisz faktury, ani nie przyjmiesz towaru do magazynu, ale za to możesz mieć ją całkowicie za darmo!
A jeśli w przyszłości okaże się, że potrzebujesz czegoś więcej? Na większej liczbie stanowisk? Otóż, nie będzie z tym żadnego problemu! Zakupisz niezbędne moduły i to wszystko. Dane, które zgromadziłeś w bezpłatnej Minimie przetrwają, a jeśli chodzi o samo posługiwanie się programem – nic Cię nie zaskoczy, nie będziesz musiał zmieniać swoich przyzwyczajeń. Chyba najlepiej wiesz, jakie to ważne…
Spójrz na Opis systemu. Minima realizuje wszystkie funkcje wymienione w pierwszych 10 punktach oraz wybrane funkcjonalności usługi weBBell, oczywiście za wyjątkiem tych związanych z pracą grupową. Nie wspomaga też rozpoznawania pisma ręcznego, no i dość mocno ograniczyliśmy jej konfigurowalność, choć to akurat na początku powinno raczej ułatwić Ci życie. A potem… Nasz Berberis przez cały czas będzie rosnąć i rozkrzewiać się wraz z Twoją firmą i, być może, kiedyś osiągnie całkiem spore rozmiary. W każdym razie, tego właśnie Ci życzymy!
Pobierz już dziś CRM Berberis Minima bezpłatnie z naszych stron internetowych. Zapoznaj się z wielostanowiskową wersją programu - programem CRM Berberis MultiMinima oraz jednostanowiskowym Minorem, który umożliwi Ci prowadzenie magazynu i wystawianie faktur. Na wszelki wypadek już teraz sprawdź ich ceny - nie przyprawią Cię o zawrót głowy. Zobacz interakcyjny przewodnik po systemie. Oglądnij film: