Wiadomości
Nie ulega wątpliwości, że każdy przedsiębiorca, który chce wyróżniać się na rynku, dąży do tego, aby jego firma była innowacyjna i - przede wszystkim – wyprzedzała konkurencję… Kluczem do sukcesu jest inwestowanie w ciągły rozwój, dlatego przedsiębiorcom, którym zależy na zwiększeniu efektywności swoich działań, możemy zaproponować nowoczesne rozwiązanie jakim jest możliwość integracji Systemu Berberis z centralami telefonicznymi.
Wspomniana integracja przynosi wiele wymiernych korzyści! A to tylko niektóre z nich:
Z poziomu modułu CRM możliwe jest chociażby:
Połączenia do klientów wpisanych do systemu wykonywane są poprzez kliknięcie w numer telefonu znajdujący się w kartotece Kontrahenta lub też osoby kontaktowej danej firmy. W każdej chwili użytkownik ma również możliwość utworzenia nowego zdarzenie typu „Telefon” i sporządzenia notatki z informacją o przeprowadzonej rozmowie telefonicznej. Ale to nie wszystko! Dodatkowo, do kartoteki kontrahenta możemy podpiąć także nagranie z przeprowadzonej rozmowy!
Jeżeli dane kontaktowe osoby dzwoniącej zapisane są w bazie, system automatycznie identyfikuje osobę dzwoniącą. Jeśli natomiast kontaktuje się z nami nowa osoba, wyświetlany jest jej numer telefonu, który szybko możemy wprowadzić do systemu.
Integracja central telefonicznych z systemem CRM Berberis nie tylko podwyższy jakość obsługi klientów, ale jest także świetnym narzędziem pracy dla pracowników. Integracja umożliwia bowiem szybką i sprawną obsługę połączeń poprzez automatyczne przekierowywanie rozmów z poziomu modułu CRM do różnych osób w zależności od tematu rozmowy.
Dzięki tej opcji użytkownik ma wgląd do pełnej historii połączeń i informacji o nich, chociażby takich jak data i godzina połączenia, dane osoby dzwoniącej czy też czas rozmowy. System prowadzi rejestr zarówno połączeń odebranych, jak i nieodebranych, dzięki czemu możemy w łatwy sposób oddzwonić do osoby, która próbowała się z nami skontaktować. Co ważne, rejestrowane są również te połączenia wychodzące, które zrealizowane zostały z pominięciem modułu CRM, bezpośrednio z aparatu telefonicznego.
Integracja Systemu Berberis z centralami telefonicznymi z pewnością zoptymalizuje działania całej firmy i zapewni wyższą jakość obsługi Twoich klientów. To elastyczne rozwiązanie teleinformatyczne, które można dopasowywać do specyficznych wymagań instytucji i firm o różnym profilu działalności. Czytaj też na stronach firmy Slican.
Wszystkich zainteresowanych integracją prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.