Wiadomości

Berberis i Slican - dobrana para

napisany przez admin w sierpnia 16, 2010

Slican - logoW jaki sposób jeszcze bardziej zoptymalizować działania Twojej firmy? Co daje integracja Systemu Berberis z centralami telekomunikacyjnymi Slican? Jak, w prosty sposób, z poziomu Berberisa identyfikować osoby dzwoniące, bez podnoszenia słuchawki wykonywać połączenia telefoniczne czy nagrywać rozmowy?Dowiedz się więcej na temat tych  i wielu innych korzyści jakie niesie ze sobą owa integracja.

Nie ulega wątpliwości, że każdy przedsiębiorca, który chce wyróżniać się na rynku, dąży do tego, aby jego firma była innowacyjna i  - przede wszystkim –  wyprzedzała konkurencję… Kluczem do sukcesu jest inwestowanie w ciągły rozwój, dlatego przedsiębiorcom, którym zależy na zwiększeniu efektywności swoich działań, możemy zaproponować nowoczesne rozwiązanie jakim jest możliwość integracji Systemu Berberis z centralami telefonicznymi.

Wspomniana integracja przynosi wiele wymiernych korzyści! A to tylko niektóre z nich:  

  • Wykonywanie szeregu operacji na podstawie danych wyświetlanych na ekranie komputera bez konieczności dotykania słuchawki telefonu
  • Szybsza i sprawniejsza obsługa klienta
  • Lepsza komunikacja wewnątrz firmy
  • Wgląd do pełnego rejestru połączeń
  • Efektywne gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach z klientami
  • Więcej informacji dla kadry kierowniczej o działaniach swoich pracowników
  • Możliwość analizy kampanii marketingowych, chociażby dzięki opcji odsłuchy nagranej rozmowy
  • Kontrola kosztów połączeń

 

Z poziomu modułu CRM możliwe jest chociażby:

  • Inicjowanie połączeń telefonicznych z wybranym klientem

Połączenia do klientów wpisanych do systemu wykonywane są poprzez kliknięcie w numer telefonu znajdujący się w kartotece Kontrahenta lub też osoby kontaktowej danej firmy. W każdej chwili użytkownik ma również możliwość utworzenia nowego zdarzenie typu „Telefon” i sporządzenia notatki z informacją o przeprowadzonej  rozmowie telefonicznej. Ale to nie wszystko! Dodatkowo, do kartoteki kontrahenta możemy podpiąć także nagranie z przeprowadzonej rozmowy!

  • Informowanie o połączeniu przychodzącym

Jeżeli dane kontaktowe osoby dzwoniącej zapisane są w bazie, system automatycznie  identyfikuje osobę dzwoniącą. Jeśli natomiast kontaktuje się z nami nowa osoba, wyświetlany jest jej numer telefonu, który szybko możemy wprowadzić do systemu.

  • Przekierowywanie rozmów przychodzących do innych operatorów

Integracja central telefonicznych z systemem CRM Berberis nie tylko podwyższy jakość obsługi klientów, ale jest także świetnym narzędziem pracy dla pracowników. Integracja umożliwia bowiem szybką i sprawną obsługę połączeń poprzez automatyczne przekierowywanie rozmów z poziomu modułu CRM do różnych osób w zależności od tematu rozmowy.

  • Wyświetlanie historii połączeń

Dzięki tej opcji użytkownik ma wgląd do pełnej historii połączeń i informacji o nich, chociażby takich jak data i godzina połączenia, dane osoby dzwoniącej czy też czas rozmowy. System prowadzi rejestr zarówno połączeń odebranych, jak i nieodebranych, dzięki czemu możemy w łatwy sposób oddzwonić do osoby, która próbowała się z nami skontaktować. Co ważne, rejestrowane są również te połączenia wychodzące, które zrealizowane zostały z pominięciem modułu CRM, bezpośrednio z aparatu telefonicznego.

 

Integracja Systemu Berberis z centralami telefonicznymi z pewnością zoptymalizuje działania całej firmy i zapewni wyższą jakość obsługi Twoich klientów. To elastyczne rozwiązanie teleinformatyczne, które można dopasowywać do specyficznych wymagań instytucji i firm o różnym profilu działalności. Czytaj też na stronach firmy Slican.

Wszystkich zainteresowanych integracją prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.

 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site