W świecie rzeczywistym człowiek wchodzi do sklepu, ogląda, pyta. Wtedy możemy się nim zająć, pomóc w wyborze, nakłonić do decyzji. W świecie wirtualnym internauta odwiedza nasze strony i, całkiem niezauważony, opuszcza je, aby sprawdzić inne. On szuka, interesuje się naszym produktem, a my nic o tym nie wiemy! Jak to zmienić, jak sprawić, aby handlowiec nie przegapił tej okazji? Odpowiedzią na to pytanie jest innowacyjne rozwiązanie Salesmanago krakowskiej firmy Benhauer.
Już niebawem na rynku ukaże się nowa wersja Berberisa. Dzięki integracji z Salesmanago jej użytkownicy będą mogli otrzymywać automatyczne powiadomienia o aktywności potencjalnych klientów. Przykładowo, handlowiec prowadzący firmę ABC, zobaczy w swoim kalendarzu automatyczny wpis w rodzaju: „Zadzwoń do p. Kowalskiego z ABC, bo wczoraj wszedł na nasze strony i przeglądał je przez 4 minuty”. Pomyśl, jaką wartość niesie ta informacja! Co, więcej, jesteśmy w stanie określić, które dokładnie strony przeglądał ów pan Kowalski.
Nowy Berberis został też wyposażony w specjalne pole „Punktacja”, w którym sumowane są punkty przyznawane każdemu klientowi za aktywność. W niektórych przypadkach przydzielają je handlowcy, w innych – automat. Teraz będziemy mogli łatwo stwierdzić, którzy z naszych potencjalnych klientów są naprawdę bliscy podjęcia decyzji o zakupie.
Podobają Ci się nasze nowe pomysły?