CRM Berberis w FM Banku
napisany przez admin w kwietnia 22, 2013
FM Bank postawił na bankowość relacyjną, co oznacza, że wciąż poszukuje nowych form nawiązywania i zacieśniania związków z Klientem. Poza dobrym rozpoznaniem potrzeb mikroprzedsiębiorców, FM Bank stawia na profesjonalną i przyjazną dla Klienta obsługę. Z tego powodu wyodrębnił w swoich oddziałach Opiekunów Klienta, którzy zajmują się jedynie bieżącą współpracą z Przedsiębiorcami.
Berberis będzie jeszcze silniej wspierał pracę Opiekunów Klientów niż dotychczas wykorzystywane w Banku oprogramowanie CRM.
W centrum naszej uwagi stoi zawsze Klient. Naturalną konsekwencją takiego podejścia jest wdrożenie nowoczesnego, dynamicznego CRM – rozumianego jako zdobywanie i utrzymywanie Klientów poprzez efektywne i wydajne zarządzanie wzajemnymi relacjami. System ten traktujemy jako długofalową strategię polegającą na kształtowaniu relacji z Klientem od momentu jej inicjacji do pozyskania jego lojalności – mówi Michał Zielke wiceprezes Zarządu FM Banku. Nowe oprogramowanie ma zapewnić stałe monitorowanie życia Klienta w banku, stanu jego biznesu i potrzeb, poprawę obsługi klienta i jego utrzymanie – dodaje. Berberis zapewni nam wiedzę o potrzebach Klienta, ale co ważniejsze gwarantuje naszemu Przedsiębiorcy wartość dodaną, ponieważ możemy dopasować „szyte na miarę” produkty bankowe – podkreśla Michał Zielke.
Więcej informacji może udzielić:
Ze strony FM Banku:
Iwona Polok
PR Manager
tel.kom. (782) 602 051
iwona.polok@fmbank.pl
Ze strony BMS Creative:
Małgorzata Radziejowska
Dyrektor Działu Marketingu
tel.kom. (604) 607 960
mr@bms.krakow.pl