Wiadomości
napisany przez w listopada 22, 2016
Miło nam poinformować, że w Systemie Berberis pojawiała się nowa funkcjonalność umożliwiająca błyskawiczne dodanie nowego klienta, bezpośrednio podczas tworzenia notatki z rozmowy telefonicznej.
Z opcji tej można skorzystać w dwojaki sposób:
Jeżeli macie Państwo centralę telefoniczną spiętą z Systemem Berberis, okno przychodzącego połączenia telefonicznego pojawi się oczywiście automatycznie wraz z informacją o numerze, który zainicjował połączenie.
Z tego miejsca, wprowadzając zaledwie nazwę firmy lub klienta indywidualnego, błyskawicznie zapiszecie do bazy nowego kontrahenta wraz z notatką z rozmowy telefonicznej. Pozostałe istotne dla Państwa parametry klienta można oczywiście uzupełnić w późniejszym czasie korzystając z naszego rozbudowanego kreatora kontrahenta.
Z kolei z myślą o tych z Państwa, którzy nie posiadają centrali telefonicznej spiętej z Systemem Berberis, przygotowaliśmy funkcjonalność tzw. „Szybkiej notatki”, dzięki której w analogiczny sposób można z jednego miejsca zapisać nie tylko notatkę z rozmowy telefonicznej, ale też i klienta.
Nowa funkcjonalność znacznie poprawi ergonomię pracy, a udostępniona zostanie już w najbliższej, dużej wersji Systemu Berberis, której wydanie planujemy na przełomie roku.
Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.