Wiadomości
napisany przez admin w grudnia 17, 2009
W związku z coraz większym zainteresowaniem systemami informatycznymi klasy CRM, ERP i BPM, wraz z nowym rokiem rozpoczynamy cykl spotkań poświęconych tej tematyce. Hasło przewodnie pierwszego z nich, podczas którego zaprezentujemy najnowszą wersję Systemu Berberis, będzie brzmieć: Jak poprawić obsługę klientów i zapewnić sobie ich lojalność?Spotkanie będzie dla Was doskonałą okazją, aby poznać najciekawsze rozwiązania i funkcjonalności, a także znaleźć odpowiedzi na wiele ważnych pytań związanych z nowoczesnym zarządzaniem firmą.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o wcześniejsze wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Zapraszamy serdecznie!
Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.