Wiadomości
System CRM Berberis Minor został wyposażony w moduł automatycznego importu danych. Jest to opcja stworzona z myślą o kilkuset zarejestrowanych użytkownikach Berberis Minima pragnących rozbudować program o nowe funkcjonalności. Dzięki niej dane zgromadzone w Minimie zostaną bezpiecznie przeniesione do nowego systemu.
Najnowsza wersja systemu CRM Berberis została rozbudowana o unikalny graficzny interfejs do zarządzania procesami. Mechanizm ten pozwala na bieżąco kontrolować realizację wszelkich zadań, wizualizując przebieg powiązanych ze sobą działań w postaci wygodnych diagramów. Jest to kolejny krok w kierunku usprawnienia organizacji pracy i podniesienia jej efektywności.
CRM Berberis Minima zostanie dołączony do poniedziałkowego wydania "Gazety Prawnej" (19.02). Program umożliwia sprawne zarządzanie kontaktami handlowymi w małych firmach. Został stworzony na bazie rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem naszego autorstwa.
Właśnie zamieściliśmy na naszych stronach pakiet instalacyjny systemu CRM Berberis Minima. Niewielki, prosty i wygodny w obsłudze program umożliwia gromadzenie informacji na temat kontrahentów, prowadzonych spraw oraz podejmowanych w związku z nimi działań. Pozwala także na nawiązanie i podtrzymanie kontaktu z klientami. Został przygotowany do pracy na jednym stanowisku roboczym.
Centrum Transferu Technologii działające przy Politechnice Krakowskiej uznało technologię zastosowaną w naszym systemie N-Predictor za innowacyjną. Doceniono przede wszystkim możliwość praktycznego wykorzystania programu do prognozowania i modelowania procesów, dla których nie ma analitycznych modeli matematycznych. W rezultacie przeprowadzonego audytu N-Predictor uzyskał "Opinię o Innowacyjności Technologii".
Jeszcze w tym roku dostępny będzie bezpłatny program CRM Berberis Minima, który jest skróconą wersją naszego rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem. Program został wyposażony w narzędzia umożliwiające efektywne zarządzanie kontaktami handlowymi. Pozwala m.in. na prowadzenie ewidencji kontrahentów, rejestrowanie i planowanie działań, tworzenie grup marketingowych, wysyłanie korespondencji seryjnej. Jego dodatkową zaletą jest wbudowany klient pocztowy o stosunkowo dużej odporności na wirusy.