Wiadomości

Cantoni.gif

 

Spółka Cantoni Motor należąca do Grupy Cantoni, jeden z głównych eksporterów silników elektrycznych, zakończyła wdrożenie Systemu ERP Berberis.


Dofinansowanie UE

napisany przez admin w czerwca 1, 2013

POIG.jpgNasza firma rozpoczęła realizację projektu „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”, dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej w ramach Działania 8.2, należącego do 8. Osi Priorytetowej „Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki”.


CRM Berberis w FM Banku

napisany przez admin w kwietnia 22, 2013

FM Bank

FM Bank i BMS Creative podpisały umowę o wdrożeniu systemu Berberis. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w Centrali oraz we wszystkich placówkach banku na ok. 400 stanowiskach.

FM Bank to instytucja finansowa dedykowana obsłudze mikro i małych przedsiębiorstw. Dla tej grupy docelowej bank posiada specjalnie skonstruowaną ofertę pakietów chroniących firmę, produktów oszczędnościowych oraz kredytowych pozwalających uzyskać środki finansowe na rozwój i inwestycje.   Oprócz produktów dla firm, FM Bank posiada także ofertę dla klientów indywidulanych umożliwiającą dostęp do nowoczesnych usług bankowych w postaci rachunków osobistych, czy atrakcyjnie oprocentowanych lokat terminowych.


Wesołych Świąt! - Wielkanoc 2013

napisany przez admin w marca 28, 2013

Wielkanoc


Berberis 6.5 – już wiemy, kto odwiedzał nasze strony!

napisany przez admin w marca 18, 2013

dock.jpgWersja 6.5 już na pierwszy rzut oka różni się od swojej poprzedniczki  – powiększyliśmy kreatory, ulepszyliśmy obsługę list oraz skrótów, zmieniliśmy ikony oraz przebudowaliśmy funkcjonalność przypominania o czynnościach do wykonania. Poprawiliśmy też ergonomię pracy z klientem poczty, między innymi wprowadzając autoresponder, podpowiadanie adresów, konwersję notatek głosowych oraz tworzenie następnych kroków przy wysyłce maili. Ale zasadnicze zmiany dotyczą obszarów, których prawie nie widać. I tak:


Wesołych Świąt! - Boże Narodzenie 2012

napisany przez admin w grudnia 20, 2012

Zyczenia.jpg


Oddział w Szwajcarii

napisany przez admin w października 9, 2012

nyon.jpg

Z przyjemnością informujemy o otwarciu nowego, zagranicznego oddziału naszej firmy – w szwajcarskim mieście Nyon.

Poznaj więcej szczegółów dotyczących nowej lokalizacji oraz zobacz dane teleadresowe.

Decyzja jest konsekwencją planów, które zamierzamy realizować wspólnie z Crossbridge Global Capital Markets S.A., a które dotyczą wprowadzenia Systemu Berberis na rynek instytucji finansowych w całej Europie. 


Strategiczna współpraca BMS Creative ze Szwajcarami

napisany przez admin w września 13, 2012

Matterhorn

Działająca w branży finansowej szwajcarska firma Crossbridge Global Capital Markets S.A. z siedzibą w Nyon postanowiła nawiązać z nami strategiczną współpracę. Celem jest szersze wprowadzenie na rynek instytucji finansowych Systemu Berberis - produktu, który do tej pory sprawdzał się głównie w innych branżach. Fakt, iż ostatnio zainteresowało się nim kilka banków, skłonił Szwajcarów do dokładniejszego przyjrzenia się możliwościom polskiego oprogramowania klasy CRM i perspektywom jego wykorzystania -  głównie w obszarze bankowości korporacyjnej i prywatnej.


Berberis w leasingu GRENKE – taniej niż za gotówkę!

napisany przez admin w sierpnia 22, 2012

GRENKE - logo

Nie trzeba być wybitnym ekonomistą, by zauważyć, że pieniądz stał się ostatnio trudno dostępny (a kiedy był łatwo dostępny?). Wskutek różnych globalnych zawirowań, o których głośno w mediach i nie tylko, banki ograniczają akcję kredytową i zaostrzają kryteria dostępu do kapitału. Z drugiej strony, niepewność sprawia, że przedsiębiorstwa nie kwapią się z wydawaniem zgromadzonych środków na inwestycje. To zrozumiałe, choć zdrowy rozsądek podpowiada, że właśnie w czasach dekoniunktury należy angażować się w projekty informatyczne, które zaowocują oszczędnościami, poprawą obsługi klienta i – co za tym idzie - wzrostem sprzedaży. Logiczne, prawda?


Berberis + Salesmanago = Nowy wymiar marketingu

napisany przez admin w lipca 11, 2012

Salesmanago - logoJak doskonale wiadomo, kupuje ten, kto odczuwa potrzebę zakupu. Działania marketingowe mają oczywiście na celu uświadomienie takiej potrzeby potencjalnemu klientowi oraz przekonanie go o wyższości naszego produktu nad produktami konkurencji, ale wszystko to są tylko przygotowania – aż do momentu, gdy ów potencjalny klient naprawdę zapragnie tego, co mu oferujemy. No właśnie, skoro mamy już CRM, to jak teraz wyczuć ten moment?


 

Nasz portal instaluje pliki ciasteczek (cookies) – tutaj dowiesz się o nich więcej. Przeglądając te strony wyrażasz zgodę na używanie przez nas wspomnianych plików.

When browsing our webpages you accept cookies from this site