Organizacja pracy:
- Rozpoznawanie mowy i pisma ręcznego – rejestrowanie czynności jest teraz jeszcze wygodniejsze!
- Wsparcie dla obsługi dyktafonów rozpoznających mowę w urządzeniach mobilnych.
- Tablica ogłoszeń umożliwiająca publikowanie ogólnodostępnych wiadomości.
- Zakładka „Biurko”, dzięki której można pracować z różnego rodzaju dokumentami (np. takimi jak: oferta, faktura czy e-mail) zebranymi w jednym miejscu – i to bez konieczności przeszukiwania listy zdarzeń!
- Możliwość dołączania do danych poszczególnych osób również ich zdjęć.
- Możliwość tworzenia tzw. widoków własnych – teraz można dostosowywać do własnych potrzeb informacje, które chcemy dodatkowo zamieścić w kartotece klienta.
- Nowy edytor poczty i opisów (np. notatek, tekstów ofert, cech towarów), umożliwiający między innymi zaawansowane formatowanie oraz sprawdzanie pisowni w różnych językach.
- Obsługa przypomnień cyklicznych i grupowych – koniec ze żmudnym powielaniem przypomnień!
- Ulepszone wyszukiwanie informacji gromadzonych w systemie.
- Udoskonalona współpraca z centralami telefonicznymi.
Sprawy i Projekty:
- Możliwość dodania nowej sprawy z poziomu kreatora zdarzenia.
- Znaczna poprawa ergonomii pracy z projektami.
Sprzedaż:
- Dostępna z różnych miejsc w systemie tzw. „Perspektywa”, dająca syntetyczny obraz działań handlowych oraz umożliwiająca ich operacyjne opomiarowanie.
- Możliwość tworzenia i zatwierdzania planów sprzedaży dla handlowców.
- Wizualizacja działań handlowych w formie tzw. „lejków sprzedaży”, pozwalających dokonywać błyskawiczne analizy osiąganych wyników sprzedaży w różnych przekrojach.
Magazyny i Produkcja:
- Funkcja pobierania produktów do oferty z karty technologicznej.
- Możliwość zdefiniowania prowadzącego (opiekuna) produktu.
- Możliwość kopiowania indeksów materiałowych.
Inne:
- Opcja umożliwiająca wybór trybu pracy z Systemem – tzw. docklet, ikony, zakładki.
- Zmiana estetyki zwiększająca przejrzystość i łatwość korzystania z oprogramowania.
- Funkcja automatycznego wyłączania programu z chwilą uśpienia systemu.
A także wiele innych, równie przydatnych funkcjonalności.
Ufamy, iż te informacje będą cieszyć się dużym zainteresowaniem z Państwa strony oraz życzymy owocnej pracy z coraz bogatszym Systemem Berberis!